ترانه های پاییزی

باران می بارد یا نه آنجا؟

صدای ساحلی از دور

می چکاند بارانی در دل

باش ای ابرهای تیره

نم نم ببار بر خاطراتم

گذر زمان را ببین

چه دل تنگم من

با تمام وجودم اشگ می ریزم

تو نبودی در یادم

رگبار  می زند

با تمام صدایم می خوانم 

کوچه باغ پر از باران است

می ایستم در زیر باران

چه درد آور چشمانم

چراغ های خانه ام

می شکافد باران را 

زمین می خواند

چهرهای از تو در یادم

باران را احساس می کنم

دیگر نیست ای باران در یادم

غم می بارد

در یاد ازچه جویم جز اشگهایم

رفتی از یادم

باران همیشه می بارد

خشک است گلویه فریادم

زه ترانه می بارم

خاطره ها از من دور شو

پاییز در راه است

چشمان خیسم را به باران می سپارم

جز دل تنگی نیست برایم

باران احساس من باش

جز تو نیست در یادم

باران قلب من دلگیر است

هستم تا باران است(آوا)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 24 شهريور 1390برچسب:, توسط عدنان عبد